Mon digital

mon digital formació formar-b

Com millorar l’impacte visual en les presentacions

L’objectiu d’aquesta formació és aconseguir millorar les presentacions que fem en PowerPoint.
Els recursos que es presenten, i s’ensenya com utilitzar-los, ens ajudaran a fer unes presentacions més harmòniques, atractives i que recolzin perfectament el missatge que es vol transmetre.

Capacitats

En acabar l’acció formativa, els participants seran capaços de:

  • Conèixer eines i recursos més creatius per millorar les presentacions.
  • Identificar les possibilitats del programa per fer presentacions més atractives.
  • Descobrir nous recursos més creatius del programa.
  • Dissenyar una presentació en PPT a través de nous recursos, implementant totes les funcionalitats de ppt.
  • Saber utilitzar i aplicar tots els recursos i funcionalitats de ppt en presentacions professionals.
  • Incentivar la creativitat al voltant de l’eina de PowerPoint per millorar les presentacions.

Com redissenyar la imatge corporativa de la teva empresa des del disseny gràfic i el branding

L’objectiu d’aquesta formació és que pregueu consciència de la importància del disseny de marca com a estratègia empresarial.
Tenir una marca coherent amb el negoci, renovada i actual, farà que es diferenciï de la competència i un posicionament més sòlid i exitós.

Objectius

El objectius del programa són:

  • Avaluar la evolució de la marca des dels seus inicis i prendre consciència dels motius que ens fan treballar en el redisseny de la marca.
  • Adquirir i aplicar els coneixements bàsics del branding.
  • Aprendre a redissenyar la marca i tots els elements gràfics des del disseny gràfic.
  • Descobrir com diferenciar-se de la competència mitjançant el redisseny de la marca.

    Construint un Pla de màrqueting amb visió estratègica

    Els objectius d’aquesta formació són:

    • Conèixer els criteris de màrqueting perquè puguin ser aplicats en el desenvolupament de l’activitat de l’empresa.
    • Utilitzar les eines de màrqueting estratègic necessàries per poder assolir objectius concrets dins l’àrea comercial.
    • Elaborar i desenvolupar un pla de màrqueting a mida, efectiu i molt complet, per aplicar als productes / serveis de les diferents empreses.

    Estratègies per fer campanyes de eMailing efectives amb la eina Mailchimp

    L’objectiu d’aquesta formació és aprendre a preparar un
    e-Mailing comercial efectiu
    , facilitant tot un seguit de trucs i tècniques per què el Pla d’estratègies de composició, enviament i distribució de campanyes, es converteixi en una veritable eina de comunicació, difusió i captació de potencials clients per l’empresa. També descobrir quins dies i horaris són els més efectius, així com crear i analitzar reports de resultats.

    Xarxes Socials: Pla de visibilitat màxima

    Els objectius d’aquesta formació són:

    • Aprendre a captar l’atenció d’unes audiències cada vegada més exigents.
    • Optimitzar la presencia a les xarxes socials.
    • Augmentar la productivitat amb automatitzacions.
    • Convertir les visites en oportunitats de vendes, millora, promoció i interacció.

    Com planificar les xarxes socials amb només 2 hores al mes

    Aquest curs està dirigit a tota persona o empresa que vulgui rendibilitzar la seva presència a les xarxes socials, que necessiti fer una bona gestió i ser productiva.
    L’objectiu és optimitzar considerablement el seu temps, invertint només 2 hores al mes a planificar la seva presència en línia.

    Com planificar les teves fonts d’ingressos al món Digital?

    Dirigit a tota persona que vulgui posar en marxa estratègies de vendes en línia, conèixer i crear les tàctiques per aconseguir que el seu negoci sigui més visible, més rendible, assolint altres mercats i zones de captació.

    Aprèn a cercar, trobar, fer i editar les millors imatges pel teu negoci o marca personal

    Els objectius d’aquesta formació són:

    • Aprendre a crear, editar, retocar i optimitzar fotografies amb el teu smartphone.
    • Conèixer a fons el tema de les llicències per evitar tenir problemes legals amb les imatges.
    • Saber cercar les millors fonts d’imatges royalty free (lliures de drets), tant gratuïtes com de pagament.
    • Gestionar de forma eficient totes les imatges del teu negoci o marca personal amb ordre i planificació.

    eCommerce Management i botigues online rendibles

    L’objectiu d’aquesta formació és conèixer les eines de difusió a internet, definir el disseny de la botiga online i assumir-ne la gestió del dia a dia són factors clau.
    Aquest curs t’ajudarà a potenciar aquells aspectes diferencials que influeixen en els resultats comercials de la venda online.

    Google Drive: Optimitza temps i feina

    En aquest curs els alumnes aprendran a utilitzar la suite ofimàtica de Google i seran capaços de compartir documents i carpetes, administrar-los i gestionar permisos.
    Faran un recorregut per les funcions bàsiques de Google Drive i les quatre grans aplicacions del paquet ofimàtic: processador de text, full de càlcul, presentacions i formularis.

    Quins aspectes SEO has de millorar? SEO on/off page i resposta d’usuari

    Els objectius d’aquesta formació són:

    • Aprendre a fer una auditoria bàsica del teu lloc web per a saber quins aspectes SEO cal millorar.
    • Aclarir dubtes personals de l’alumnat relacionats amb la publicació web.
    • Identificar les diferents passes que cal seguir per a posicionar un projecte a Google.
    • Comprendre la importància del SEO on page i com aplicar-lo al nostre projecte.
    • Entendre la rellevància del SEO off page per al posicionament natural en Google.

    Instagram o Tik Tok? Descobreix quina de les dues xarxes es la més adequada pel teu negoci

    Els objectius d’aquesta formació són:

    • Conèixer a fons el funcionament de Tik Tok e Instagram com a eines estratègiques per donar visibilitat i promocionar el teu negoci.
    • Crear i configurar els comptes professionals de les dues xarxes.
    • Aprendre a crear i publicar contingut de valor amb imatges/ vídeos.
    • Conèixer com planificar i crear campanyes publicitàries.

    Promociona i visibilitza el teu negoci amb WhatsApp Business

    Els objectius d’aquesta formació són:

    • Conèixer a fons les dues aplicacions i com treballar-les per captar nous clients i fidelitzar-los.
    • Aprendre a crear un funnel de vendes i un catàleg de serveis/productes amb WhatsApp Business.
    • Optimitzar la presència del teu negoci i la connexió amb la teva audiència amb eines de missatgeria.
    • Augmentar la teva productivitat amb automatitzacions.
    • Aprendre a crear anuncis publicitaris a WhatsApp Business.

    Textos persuasius, el art de la redacció de continguts

    Voldries convertir als teus lectors a subscriptors, seguidors i clients?
    Aprèn a crear continguts magnètics als diferents canals online on tinguis presencia.

    Linkedin l’ús de la xarxa per potenciar el teu negoci

    L’objectiu d’aquesta formació és guanyar visibilitat i rellevància per la teva empresa. Aprendre les claus per treure profit a Linkedin, marcant una gran avantatge davant dels teus competidors.

    Com crear imatges i vídeos atractius per els teus canals de comunicació online

    L’objectiu d’aquesta formació és crear imatges, vídeos curts d’edició ràpida i bàners per les xarxes socials i canals online on es tingui presència. En tots els casos, ho farem amb eines recomanades per utilitzar-les des de l’ordinador o des del mòbil. Aprendràs a fer-ho tu mateix, uns dissenys que et ajudaran a lluir molt professional i millorar la teva imatge de marca.

    Creació de presentacions efectives per reunions productives

    L’objectiu d’aquesta formació és saber crear presentacions atractives mitjançant Powerpoint, Presentacions de Google o Canva, amb continguts adaptats al tipus d’audiència i molt enfocades als objectius de la reunió o trobada.
    Aprendre a definir el plantejament, el desenvolupament i la resolució / crida a l’acció. A nivell estructural i estètic tenir en compte la tipografia i mida de la lletra, colors, quantitat d’informació, elements multimèdia, etc.

    Gmail, multiplica la teva productivitat i estalvia temps

    L’objectiu d’aquesta formació és conèixer a fons i utilitzar amb eficàcia les característiques del correu electrònic de Gmail. Conceptes com les etiquetes, els filtres, els correus destacats, la cerca de missatges, la gestió del SPAM, respostes automàtiques, xat, configuració de comptes i gestió de POP e IMAP, organització de missatges, connexió amb tasques/Calendar, personalització, etc.

    Demaneu una primera consulta gratuïta

    Ves al contingut